![]() |
![]() |
|
Programiranje Programski jezici, tehnike, alatke... |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Banned
Član od: 20.12.2005.
Lokacija: banjaluka
Poruke: 3.220
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 363 puta na 216 poruka
|
![]()
situacija je otprilike ovakva:
jagged array oblika [128][128][8] sa float vrijednostima i imacu gomilu takvih matrica (recimo da je ta gomila 100 komada) e sad prvo rjesenje cuvanja ovih matrica na disku koje mi pada na pamet je jednostavno da otvorim fajl i redom upisem tih 131072 brojeva i kada mi zatreba da ih ucitavam na isti nacin... okruzenje mi je c#, visual studio 2008. jos nisam gledao uopste na koji fazon bi bilo dobro (baza podataka, obicni fajl(ovi)...), jer mi jos ne treba o glavu pa ako neko ima prijedloga kako da ovo rijesim; slobodno... ono sto me prvenstveno interesuje je sto brze ucitavanje velicina fajla ili baze uopste nisu bitni |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Jer nije problem da kazes za sta ti to konkretno treba?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
Član od: 20.12.2005.
Lokacija: banjaluka
Poruke: 3.220
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 363 puta na 216 poruka
|
![]()
nije. sto bi bio problem
![]() vjerovatno si vidio ovo: http://www.sk.co.yu/forum/showpost.p...6&postcount=19 danas sam imao malo vremena i kontao mozda bih mogao instancirati vise terena, koje cu nadovezivati jedne na druge u zavisnosti gdje se nalazi kamera... a to bi trebalo cuvati na disku jer generisanje onog terena (na pocetku programa) traje oko pola sekunde i ako to pomnozis sa 100 vidis da moze potrajati ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Jel jedna mapa array[128][128][8]? Ako je tako, onda sto moras sve ucitavati na pocetku, kad mozes pre svakog level-a tj. promene mape, ucitati odredjenu mapu, pa onda sve preko 10 sec i nije mnogo (taman imas vremena da protreses prste
![]() EDIT: Tek sam sad pazljivije procitao poruku ![]() Poslednja ispravka: Stevvan (25.1.2008 u 12:57) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
Član od: 20.12.2005.
Lokacija: banjaluka
Poruke: 3.220
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 363 puta na 216 poruka
|
![]()
dodatno:
1. "mapa" ce se sastojati iz vise matrica navedenog oblika (pretpostavimo da je taj broj bas ogroman, recimo milion - da ne moze stati u memoriju) i znaci matrice ce se nastavljati jedna na drugu i ciniti jednu cjelinu. 2. u memoriji treba da stoji samo matrica koja se koristi, kao i susjedne matrice, sto nece koristiti puno memorije. 3. postoji razlika izmedju "generisanja" i ucitavanja matrice iz fajla. generisanje traje oko pola sekunde po matrici (na mom kompjuteru), no to vrijeme nije toliko bitno jer ce se teren generisati samo jednom, spremiti u fajl(ove) i ucitavati po potrebi. ucitavanje iz fajlova bi, naravno trebalo da bude brze od generisanja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
E da jedna stvar koja ti moze koristiti a pritom ti znaciti dosta u ubrzanju: Posto ce igra biti gledana odozgo, napravi da kamera da da vidis nesto manje od jedne celije. Ovo je dobro posto ces tako imati potrebu da ucitas najvise 4 celije odjednom. I da: Da li si rotaciju paukova (kada se krecu po brdascima) i generisanje terena sam pisao, ili si za to koristio nesto drugo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banned
Član od: 20.12.2005.
Lokacija: banjaluka
Poruke: 3.220
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 363 puta na 216 poruka
|
![]() Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Cogito ergo Brains
Član od: 16.10.2005.
Lokacija: Lobanja
Poruke: 417
Zahvalnice: 3
Zahvaljeno 42 puta na 26 poruka
|
![]() Citat:
float je velicine 4 bajta (32 bita) 128*128*8*4 = 0.5 MB memorije To ce reci da kompjuter sa 64 MB slobodne memorije moze da bez problema drzi 128 matrica ovog tipa. Cak i da koristis double (on je velicine 8 bajta), opet nije problem da drzis sve u memoriji. A ako ti treba vise od ovoga, uradi neki Thread sa smanjenim prioritetom koji bi ucitavao dalje matrice (ne moraju neposredno sledece matrice, vec nekoliko koraka unapred) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banned
Član od: 20.12.2005.
Lokacija: banjaluka
Poruke: 3.220
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 363 puta na 216 poruka
|
![]()
zaboravio sam da ipak zivimo u malo modernijem dobu
![]() javicu se ponovo ako ih bude bas puno pa ipak bude trebalo neko rjesenje... |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|