![]() |
![]() |
![]() |
#1221 |
Član
|
![]()
GOKSI... Sta rece ?!?!?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 |
Član
|
![]() ![]() Evo kako izgleda soba sa najnovijim Vray podesavanjima. Opet nezadovoljan kako izgleda ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 |
Veteran
Član od: 5.7.2006.
Poruke: 718
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 20 puta na 18 poruka
|
![]()
The Architectural (mia) Material. NJega bi trebalo da koristis...
U sebi ima ugradjen ambient occlusion. treba da cekiras use , malo smanjis crnu boju i poigras se sa opcijom Distance. Inace cime nisi zadovoljan sa ovim MR renderom , kaja ti je postavka svetala ? Poslednja ispravka: GOKSIMASTER (3.4.2008 u 22:27) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
Veteran
Član od: 5.7.2006.
Poruke: 718
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 20 puta na 18 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 |
Član
|
![]()
Postavka svetla mi je daylight i sky portal kod prozora.
Pa upravo time sto mi ne gori deo gde pada sunce a i scena nema neku punocu. Nemam osecaj da je 3d. Kao da je nekako sve flatenovano.... ili sam ja vec zreo za short brake :-) Ako me razumes. PS: Jos jedan rad.... Bar chair... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 |
Član
|
![]()
Evo i ostatka scene....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1227 |
Veteran
Član od: 5.7.2006.
Poruke: 718
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 20 puta na 18 poruka
|
![]()
Jel koristis mia_exposure_photographic ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 |
Član
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 |
Veteran
Član od: 5.7.2006.
Poruke: 718
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 20 puta na 18 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 |
Veteran
Član od: 5.7.2006.
Poruke: 718
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 20 puta na 18 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku GOKSIMASTER na korisnoj poruci: | ||
galebns (14.4.2008), Highlander (13.4.2008) |
![]() |
#1231 |
information junkie
|
![]() ![]() Možda bi trebalo još malo peska da "nabacaš" ali i ovako izgleda odlično. A sad pričaj kako si uradio! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 | |
Veteran
Član od: 5.7.2006.
Poruke: 718
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 20 puta na 18 poruka
|
![]() Citat:
inace dade mi zaniljvu ideju sa tim predlogom. lol weird ![]() Poslednja ispravka: GOKSIMASTER (14.4.2008 u 2:28) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 |
Starosedelac
Član od: 13.3.2006.
Lokacija: 0,0,0
Poruke: 2.696
Zahvalnice: 1.691
Zahvaljeno 704 puta na 490 poruka
|
![]()
Lepo uklopljeno al su mi previse opusteni ljudi dok traje pescana oluja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 |
Veteran
Član od: 5.7.2006.
Poruke: 718
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 20 puta na 18 poruka
|
![]()
Znaci , osnova je poligonalni plane. Koristio sam jednu diffuse texturu jednu za displacment koja je sadrzala ove velike pukotine i jednu bump texturu koja je sadrzala ove sitne bumpove sto se mogu videti na pocetku. Render je mental ray / FG sa ukljucenim multi bounce. physica sun/ sky je koriscen za svetlo , takodje sto se tice physica sky noda , zakacio sam ga i na volume shader kamere da bi mi radila kontrola visibility distance , koju verovatno kasnije nisam ni koristio ali ko bi ga sad znao. Takodje koristio sam physical_lens_dof. I na kraju koristio sam MR approximation editor za kontrolu testalacije pri proracuna displacmenta sto je i bio cilj ove male vezbice
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku GOKSIMASTER na korisnoj poruci: | ||
Highlander (15.4.2008) |
![]() |
#1235 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Svaka chast goksi
![]() Ljudi ovi renderi su vam fenomenalni... Evo ja danas posle ko zna koliko meseci upalio max i malo cackao onog mog anubisa ![]() ![]() ceo model: ![]() scena: ![]() Have a nice day ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 |
Član
|
![]()
Evo nesto na cemu ja radim u poslednjih par dana mada dosta sporo ide jer imam jos nekih poslova. Peterbilt 359....
Poslednja ispravka: fskpzns (9.1.2012 u 16:36) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 |
V.I.P. Programiranje
|
![]()
HeheLOL kako su mi jadni svi moji renderi. Ipak sam samo početnik sa 10% (i manje) osnovnog modeling znanja...
Elem, uradio sam nešto ovako na brzinu igrajući se sa Sketch&Toon-om iz Cineme. To sam kasnije začas preobratio u render bez Toon-a (klasičan 3D), mada, sve više liči na Material Quiz (Ajde, ajde, pitanje za 1,500,000 dinara: Koji je ovo materijal? Drvo ili reciklirano đubre? ![]() Znači, kao neka soba... Classic 3D: ![]() Toon Render: ![]() ![]() ![]() <edit id=01 mode=suprised>LOOOOOOOOOOL! Sad vidim: Televizor je drven (ili od recikliranog smeća ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 |
Član
Član od: 7.11.2007.
Poruke: 112
Zahvalnice: 28
Zahvaljeno 30 puta na 11 poruka
|
![]()
Geomaster - Bar ti televizor ne zraci!
![]() Nisam ni ja neki 3D znalac, ali zašto nisi ukljucio sjene? Ja mislim da bi bilo malo ljepše. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 |
V.I.P. Programiranje
|
![]()
Eh, da mi svetla ne teraju inat, uključio bih ja senke još i ranije...
Inače, kad uključim senke, sve postane crno osim sijalice na lampi ![]() ![]() <edit id=01 mode=happy>Ahahah... Gotcha! Svetlo se nalazilo unutar sijalice i bacalo senku sijalice na sve druge objekte... Fixed. Još malo podešavanja i biće spremno.</edit> <edit id=02 mode=einstein>Nova podešavanja: ![]() Poslednja ispravka: Geomaster (2.5.2008 u 13:04) |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
3d radovi, tutoriali |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
3D galerija (finalni radovi, komentari) | 3dM@niak | 3D radovi | 1523 | 24.7.2020 22:29 |
3DS Max tutorijali za početnike | PeTkO | 3D radovi | 107 | 30.7.2014 22:12 |