![]() |
![]() |
![]() |
#161 | |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.383
Zahvalnice: 725
Zahvaljeno 1.285 puta na 984 poruka
|
![]() Citat:
Pisati kako stedis vreme ponavljanjem istog boss fighta je nelogicno (iako ti to zaista tako ne pises) - necu da kazem nista drugo (besmislica kao ti meni) da se ne vredjas. Mogu ja da procitam i da razumem sta ti pises ali nema sanse da to prihvatim kao meni logican argument. Magija DS igara ne potice zaista od tezine vec od (skoro nepostojece) price koja je dobro upakovana u tajanstvenu i mracnu atmosferu pa igrace tera da guraju dalje. Tezi boss fight se dobro uklapa u takvu atmosferu kretanja u smrtonosno opasnoj sredini. Igrac ne bi puno izgubio i da lakse prolazi kroz igru. Ne kazem da ne gubi nista, ali to nesto nije superbitno ako je nekome slobodno vreme bitnije od boss fighta. Sad ce neko da kaze - e pa ako je tako Souls i soulslike igre nisu za vas, samo za ekskluzivne clanove kluba koji hoce da uloze vreme. Onda isto tako nije ni Ninja Gaiden ni Nioh ni bilo koja igra gde je boss fight i/ili gameplay tezak. To onda zaista mirise na neki gaming elitizam koji ne razumem. Poslednja ispravka: Laskaris (12.6.2025 u 10:53) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Veteran
Član od: 3.3.2016.
Lokacija: Ankh-Morpork
Poruke: 967
Zahvalnice: 264
Zahvaljeno 201 puta na 146 poruka
|
![]()
^Nemam negativan stav ni prema tebi ni onome što pišeš, niti pamtim da si me ikada uvrijedio, sve rasprave su bile u granicama normale i ne možeš reći da nemam validan argument. Nakon 10 mojih postova u kojima ti maltene taksativno navodim razloge zašto je to što ti predlažeš pogrešno (a nisam čak ni jedini, nekoliko forumaša misli isto kao i ja) ti sugerišeš da ulazim u raspravu samo zato što imam nešto protiv tebe na ličnom nivou. I poslije tvrdiš da nisi maliciozan.
Nisam napisao da magija potiče od težine nego da je težina centralna gameplay mehanika. Nije souls dobar samo zato što je težak, tojest zato što te maltretira (kao što neki souls klonovi to rade, potpuno promašajući poentu), nego zbog reward sistema koji bi bio potkopan postojanjem lakših težinskih modova (po hiljaditi put, shadeovi su svojevrsni easy mod i to je jedina olakšica koja ne ide nauštrb kvaliteta igre, sva druga olakšanja bi razvodnila koncept). Rekao sam da gomila igrača, uključujući i mene, nikad prije Dark Soulsa nije igrala 'teške' igre jer su mislili da nisu za njih i ne bi ni znali da su te igre za njih jer ne bi ničim bili motivisani da ih probaju. Dark Souls je donio jedan novi mentalni model za koji mnogi nisu ni znali da postoji i ne bi bili ni upoznati sa njim da je od početka postojao izbor težine, ovako kako ti to predlažeš. Ako to do sad nisi shvatio, nećeš nikad. Nema ništa nelogično u ponavljanju boss fajtova, jer ih ne ponavljaš eto onako, zato što neko želi da te frustrira, nego zato što je svaki taj boss fajt jedan obrazac i ne možeš proći dalje dok ga ne savladaš. Kada ga usvojiš, prolaziš dalje. Ostale igre imaju drugačije sisteme progresije i u tome nema ništa nelogično. Pričaš o elitizmu fanova kao da je u pitanju zatvorena zajednica od nekoliko hiljada igrača. Souls igre su odavno mainstream, prodaju se u desetinama miliona primjeraka, dakle, ko god je htio da nauči da ih igra, naučio ih je. Sad treba razbiti taj koncept koji je godinama funkcionisao da bi se dodvorili čak i onim igračima kojima se te igre ne dopadaju, ne žele da ulože vrijeme i trud u njih već samo da prođu kroz priču i upoznaju likove (u igri u kojoj maltene i nema priče i bitnih likova)? To možeš da prihvatiš kao logičan argument? Poslednja ispravka: Dantheus (12.6.2025 u 13:48) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Veteran
Član od: 29.6.2016.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 901
Zahvalnice: 95
Zahvaljeno 205 puta na 175 poruka
|
![]()
Ma nema potrebe za prepirkom ovde, kakav crni elitizam, ljudi jednostavno hoće da igraju mazohističku igru, a Fromsoftware to nudi. Onaj ko to neće ima na raspolaganju Moj mali poni, ili RDR2, neka jaše onog konja, prolazi igru ko kroz pekmez i uživa u pejzažima Divljeg Zapada.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.383
Zahvalnice: 725
Zahvaljeno 1.285 puta na 984 poruka
|
![]()
offtopic ali neizdrz
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.522
Zahvalnice: 3.942
Zahvaljeno 2.139 puta na 1.190 poruka
|
![]()
Tako je Laskarise.
Mada se zahvalnica odnosila na prvi deo njegove poruke. Ipak sam pristalica izazovnijih igara gde nema biranja nivoa tezine, nego to ti je sto ti je kako smo mi zamislili pa se snadji ili ko te spava. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku filpan na korisnoj poruci: | ||
Laskaris (13.6.2025) |
![]() |
#166 |
Veteran
Član od: 29.6.2016.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 901
Zahvalnice: 95
Zahvaljeno 205 puta na 175 poruka
|
![]()
Dokle si stigao? Kakav je DLC u odnosu na base game i može li se ući na levelu 70 (ili ipak da se završi base game sa lvl 100 pa onda da se ulazi)? Kakva su oružja, bolja ili lošija od base game oružja?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Starosedelac
Član od: 2.12.2012.
Poruke: 1.757
Zahvalnice: 198
Zahvaljeno 458 puta na 296 poruka
|
![]()
Meni licno je tezina prvog DS-a bila primarni razlog zbog kog sam je 3x zapocinjao pri cemu prva dva puta apsolutno nisam znao sta se desava.Bukvalno sam mislio da je DS neki realni simulator dark fantasy vitestva.Jednostavno je taj koncept bio primaran za mene koji sam 2011. nakon 20+ godina gaming iskustva usao u neistrazene vode i najradje plivam u njima i dan danas.Da bih istinski iskusio sve ono sto jesam sa njima morao sam prvo da se git gudujem.Nikakvog tu elitizma nema.Izgubio sve sam bitke, al jos vodim rat!Jednostavno nije postojalo nista sto je u meni budilo toliki inat. U gamingu mislim.
![]() NinjaGaiden, recimo, nisam nikad igrao ali sam siguran da koliko god tezak bio on meni ne moze da pruzi za uzvrat ono sto moze FS ili neka soulslike igra i nemam zelju da se u tom smislu mucim sa njom, kao ni da kukam za easy modom samo da bih je presao.Jednostavno to nije za mene i imam totalni respect za igraca koji ju je presao tako teskog kakav jeste, ako jeste. Nioh-a sam oba presao, kao sto cu verovatno i treci i on ima itekako svoju draz, kao sto ima i svoje fore koje ga cine laksim od jednog DS-Sekiro iskustva. Valkire i Berserci u GoW-u isto nisu vrane i sigurno se ne bih patio sa njima kao sto jesam da me FS nije naucio da nema predaje. Ponavljam, ja sam prosto zaboravio da Pinokio ima nivo tezine, pravim se kao da to nisam video i ne smeta mi toliko, ali sa druge strane ko god da se uhvati u kostac sa ovakvim jednim ostvarenjem u startu zna da je naje'o i sta ga ceka.Ako ti je potrebno da takvo iskustvo razvodnjavas to iskustvo jednostavno nije za tebe.Vidim ovo iskljucivo kao gimick da bi se mozda i jedina prava soulslike igra priblizila jos vecem broju igraca i time uzelo jos vise para i u tom smislu i ne mogu bas da pozdravim takvu odluku. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku m1aden na korisnoj poruci: | ||
Dantheus (juče) |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Telling Lies | code master | Avanturističke igre | 1 | 12.12.2019 13:32 |