![]() |
![]() |
![]() |
#341 | |
Starosedelac
Član od: 14.11.2010.
Lokacija: Pančevo
Poruke: 2.557
Zahvalnice: 1.228
Zahvaljeno 1.374 puta na 728 poruka
|
![]() Citat:
Zasto bi borba morala biti na zivot i smrt? Mozda bi nakon uspesne borbe samo onesposobili protivnika? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Starosedelac
Član od: 17.12.2012.
Lokacija: Sarajevo
Poruke: 1.761
Zahvalnice: 824
Zahvaljeno 519 puta na 338 poruka
|
![]()
Zašto ne možete da shvatite da u igri vodite provalnika, a ne nindžu? Lik ne zna da se bije, i to samo dodaje dozu realnosti u igru.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
Odakle ti to da ne shvatamo koga vodimo? I sam nindza je vise bio provalnik, negli ratnik, tj. njegova glavna uloga je bila spijunaza, ali morao je da zna i da se bije, jer mu od toga zivot znaci kada bude provaljen. Ista stvar je i sa Garrett-om; jos u tutorijalu u prvoj igri, on prolazi kroz obuku kako da koristi mac. Bilo bi totalno glupo i neozbiljno da takva temeljna, darovita, spretna osoba ne zna da se bije..
|
![]() |
![]() |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku nameless1 na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#344 |
Starosedelac
Član od: 17.12.2012.
Lokacija: Sarajevo
Poruke: 1.761
Zahvalnice: 824
Zahvaljeno 519 puta na 338 poruka
|
![]()
Jedno je obuka kako da se koristi mač, a drugo je toliki nivo borbe da budeš nadmoćan nad tri ili više neprijatelja.
Budući da se jesam pogrešno izrazio: Garret jeste poput nindže, nije poput samuraja. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku JzmA na korisnoj poruci: | ||
Andross (15.10.2013) |
![]() |
#345 | |
Član
Član od: 14.11.2012.
Poruke: 441
Zahvalnice: 94
Zahvaljeno 183 puta na 90 poruka
|
![]() Citat:
I glupost je reći da igra ne može biti dobra šunjalica ako istovremeno nudi i akcioni pristup. Recimo SC Blacklist, možd i najbolja šunjalica na ovoj generaciji konzola i u isto vreme može da se igra i kao odličan TPS. Ni jedna strana igre nije trpela zbog one druge. I kakva crna "ranjivost", ne vidim da je ova igra odjednom postala survival horror. ![]() U trejlerima su ga uporno predstavljali kao nekog nadmoćnog lika sa magijskim moćima, znatno bržeg, jačeg, pametnijeg od nekih random stražara. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banned
Član od: 10.2.2013.
Poruke: 493
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 142 puta na 89 poruka
|
![]()
Meni stvarno nikada ne bi palo na pamet da dodjem da trolujem u temi za nastavak igara koje nikada nisam igrao.
Citat:
Keeperi inace izbegavaju nasilje, veoma retko se mesaju u desavanja u Gradu osim ako se radi o necemu znacajnom, nekoj velikoj pretnji a i tada deluju uvek iz senke, manipulisu drugima tako da oni urade ono sto oni zele. Postoji jedna mala grupa unutar Keepera koja je posebno trenirana za borbu i ubistva ali oni veoma retko deluju a drugi Keeperi ih se gnusaju, ide se dotle da su njihova imena izbrisana iz svih arhiva a ostali Keeperi ih nikada ne izgovaraju. Da skratim, trening koji je Garet prosao kao Keeper tesko da je ukljucivao nesto vise od osnovnog baratanja macem, pre je ucio o istoriji i politici Grada, treniran je za infiltraciju, utapanje u okolinu, delovanje iz senke. Nakon sto je napustio Keepere opet sigurno nije imao razloga da se bavi bodibildingom i trenira macevanje. Ni u jednom cinematicu nije prikazan kao neki vest macevalac, kao neki snazan lik, da ne spominjem sam gejmplej gde se moze izvesti samo suprotan zakljucak. Prvi Thief je po mnogo cemu bio revolucionaran i potpuno drugaciji od drugih igara iz prvog lica, ne samo po gejmpleju. Koliko je gejmplej bio cista antiteza gejmpleju tadasnjih pucacina (sporo, metodicno igranje umesto stalnog brzog kretanja, izbegavanje nasilja umesto kosenja hordi monstruma, senke i mrak su najbolji igracev prijatelj umesto necega sto izazvia nelagodnost i strah) toliko je sam Garet bio antiteza tipicnom svemirskom marincu, nepobedivom nadcoveku iz tadasnjih pucacina. Thief nikada nije bio power fantasy za neizivljene nerdove. Poslednja ispravka: Gamer Z (15.10.2013 u 18:59) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
Pa uporedi sad Gareta i njegove protivnike. On jedva da ima sedamdeset kila, dok strazari imaju barem sto. I jos na to dodas cinjenicu da su oni u polunterventnoj opremi, i da ocigledno imaju stitnike ispod uniforme. I ajde ti sad jednog takvog savladaj, i jos posle budi sposoban da se pentras i parkurises. |
|
![]() |
![]() |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku High life na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#348 |
Kekule Mekule
|
![]()
Garrett je u svakoj igri bio fizicki preslab i svaka non-backstab melee varijanta borbe je rezultovala upokojavanjem istog, da ne pricam o Enforcerima koji ga razmazu po okolnim objektima. Borbeni sistem je los ne zbog engine-a i tadasnje tehnologije (Severance je izasao pre Deadly Shadows-a), vec zato sto je sam Garrett los borac.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
Ko tvrdi da je on Brus Li? Spinujes brate, ubio si. Samo kazem da je on prosao obuku u prvoj igri, a obucen je od strane ljudi koji su sigurno vestiji od instruktora lokalnih cuvara, tako da to itekako implicira da on zna da se bije. I njegov trening se moze videti kao obican tutorijal (kao sto kaze Gamer Z) da pokaze igracu kontrole, ALI u igri je predstavljen kao Garrett-ova obuka, tako da..
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
Ides u teretanu i treniras boks a brkas neke osnovne pojmove. Ja pricam o pokretljivosti, izdrzljivosti, koordinaciji, kondiciji - a ti meni "idem u teretanu, treniram boks i mogu da istucem svakoga". Pa iebote, upravo potvrdjujes ono sto govorim. Ti u teretani gradis pre svega snagu. Kada udaras u dzak - ti gradis snagu. Borilacke vestine su jako izblaansirane, u smislu da podjednako traze snagu, koordinaciju, izdrzljivost i kondiciju, i to znaci upravo to - da je snaga podjednako bitna ( narocito u boksu). Ali Garet nije borac, njegovi prioriteti su drugaciji. Njemu su kondicija i izdrzljivost sve, a snaga zadnja rupa na svirali. On se vere, trci, skace, penje, i to satima i satima i satima. On mora da bude malih dimenzija kako bi mogao da se provlaci, mora da bude lak kako bi mogao da se sigurnije oslanja i da ne bi pravio buku. Sta ce njemu snaga i misicna masa koja uz to ide ? I uostalom koliko bi njemu ta snaga i misicna masa trajale uz takvu aktivnost ? A ovo o ko od sale prebijanju nekoga ko je 30kg tezi vec teska besmislica i patkometrija bez pokrica. A narocito kada izlazi iz usta boksera. Pa iebote, ja sam bio na aikidu koji je satro i stvoren za velike fizicke razlike pa me je posle treninga sa tipom ravno 12kg tezim od mene, bolela kicma jedno dva dana posle toga. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]() ![]() Citat:
I odakle ti ta glupost da neko ne moze da bude izdrzljiv, da ima kondiciju, ako vezba snagu, dize tegove, ima poprilicno razvijenu muskulaturu (ne preterano)? Razmisljas kao Perica- ovaj je veci od mene znaci mora da je jaci i mora da me prebije; ovaj je mrsav znaci mora da je izdrzljiv, a ovaj misicavi ne moze tri koraka da potrci.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banned
Član od: 1.3.2007.
Poruke: 1.360
Zahvalnice: 937
Zahvaljeno 331 puta na 173 poruka
|
![]()
....blago vama
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
Pa naravno, misicna masa je ono sto je bitno. Pazi, ne kazem ja da je univerzalno tezina superiorna. Da je tako, nerdovi od 100 kila bi bili strah i trepet kaldrme. ![]() Citat:
Uostalom, sta mislis zasto Strongmani izgledaju ovako: ![]() a maratonci ovako: ![]() I sad ti sam zakljuci kojoj strani on naginje: ![]() Poslednja ispravka: High life (16.10.2013 u 2:32) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Starosedelac
Član od: 30.5.2007.
Lokacija: Kuća Kafe
Poruke: 2.773
Zahvalnice: 3.539
Zahvaljeno 1.826 puta na 890 poruka
|
![]()
Realno, preterali ste sa kuknjavom. Nisam neki ljubitelj thief igara, igrao sam keca i trojku (mada nisam presao ni jednu ni drugu do kraja), mogu reci da je borba bila teska i nespretna, sto mi nije smetalo, jer treba da bude za*****a.
Ok, kapiram vas donekle, podrazumeva se da je lik fizicki spreman, kad vec moze da izvodi razne parkour/free running akrobacije, kad pogledate te momke uzivo vidite da su zilavi kao sajle. Ali to ne znaci da mogu da se zalete na nekog pripadnika profesionalnog obezbedjenja (sto su u ovoj igri cuvari), pa cak i samo jednog, a da ne prodje bez batina. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
High Life, ponovo si otisao iz krajnosti u krajnost. Strongmen i maratonac?
![]() Glupa rasprava.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Član
Član od: 6.1.2011.
Lokacija: Beograd
Poruke: 108
Zahvalnice: 41
Zahvaljeno 7 puta na 7 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.384
Zahvalnice: 725
Zahvaljeno 1.286 puta na 985 poruka
|
![]()
Borba macem u Thief igrama? Mda..
Pa ona je tu da Garret ne bi bas zaginuo od prvog strazara. Jednog moze da sredi (uz nesto srece na nekom laksem nivou tezine) ali vec dvojicu odjednom..moze ako baci onu "flash bombu" pa dok su ta dvojica zaslepljeni ali je i tada mnogo bolje bezati jer uspeh nije zagarantovan. Garret je lopov a nindze jesu sluzile za spijunazu ali su bili i tihe ubice a pojedini su bili iskljucivo ovo drugo. Garret nije ubica. I iz njegovih cinicnih komentara se moze zakljuciti da je pre svega lopov. Garret zapravo i nije toliko svestrana licnost. Sve njegove vestine vezane su za lopovluk: obijanje brava, dzeparenje (koje je uvek bilo lako), sunjanje. On (do sada) uglavnom nije bio akrobata kao npr Sam Fisher. Moze da se popne uz zid uz pomoc kanapa ili "medvedjih sapa" ali to moze i bilo ko ko je u dobroj kondiciji i relativno lagan a to se od jednog lopova-eksperta ipak ocekuje. Gadjanje lukom i strelom se ne razvija bas kao ni macevanje pa zavisi samo od "darovitosti" igraca. Garret je vest onoliko koliko je igrac vest i to je i najbolja osobina ovog sjajnog serijala. U arsenalu ima gomilu korisnih oruzja tj pomagala - gasne bombe, gasne mine, flash bombe, razne strele, vestacko oko (ko je igrao prvi deo zna i zasto), u drugom delu ima onu kuglu koja mu pomaze da vidi ispred sebe itd ali ta raznovrsnost ne cini njega svestranim. I bas zato je akcenat igre na sunjanju. Garret svoju "nesvestranost" mora da nadoknadi apsolutnim stealth pristupom i pomagalima koja mu stoje na raspolaganju tokom misije. Ko to do sada nije skapirao ili nije igrao igre ili je navikao na nesto drugo pa to drugo ocekuje. Pominjati DEHR u ovom kontekstu je pogresno jer to je RPG a Thief serijal nema veze sa tim zanrom. U RPG-u bi zaista trebalo da postoji mogucnost izbora nacina igranja. U jednoj sunjalici - ne. U svakom slucaju necu kukati sve i da je borba macem ostala ista kao u prva dva dela. U trecem Garret i nema mac vec bodez pa o macevanju i ne moze bas biti reci. Poslednja ispravka: Laskaris (17.10.2013 u 9:02) |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Laskaris na korisnoj poruci: | ||
Gamer Z (17.10.2013) |
![]() |
#358 | |
Banned
Član od: 10.2.2013.
Poruke: 493
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 142 puta na 89 poruka
|
![]()
Novi podcast, ovaj puta posvecen hub zoni.
![]() http://community.eidosmontreal.com/b...-3?theme=thief Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |||
Banned
Član od: 10.2.2013.
Poruke: 493
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 142 puta na 89 poruka
|
![]()
Novi trejler, odlican:
Nadam se da ce cinematici u igri biti uradjeni u ovom stilu. Ocito inspirisan animacijama iz prve tri igre ali dovoljno svez i drugaciji. |
|||
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Gamer Z na korisnoj poruci: | ||
JzmA (2.11.2013) |
![]() |
#360 |
Starosedelac
Član od: 17.12.2012.
Lokacija: Sarajevo
Poruke: 1.761
Zahvalnice: 824
Zahvaljeno 519 puta na 338 poruka
|
![]()
Ako isti ljudi koji su radili na trejleru rade na stilu same igre, igra će izgledati odlično.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
stealth, thief |
|
|