![]() |
![]() |
![]() |
#1281 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Lepo, lepo.
![]() A jel si ovaj model dzipa sastavljao iz glave ili na osnovu neke reference? Nekako mi izgleda cudno ovaj prednji kraj. ![]() Materijali su bombonica ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 |
Član
Član od: 16.11.2005.
Lokacija: Smederevo
Poruke: 257
Zahvalnice: 128
Zahvaljeno 414 puta na 91 poruka
|
![]()
jeste izgleda cudno, ali sve je pod konac, sto se tice proporcija i toga, radjen je po referenci, nesto je menjano i dodavano da ne bude bas kao referentni model
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 |
Deo inventara foruma
|
![]()
RPG Project Final
Dosta dugo vremena sam posvetio ovom projektu, ne sto se tice modelovanja vec sto se tice texturisanja i mapiranja. Ovo je prvi put da sam se uhvatio u kostac sa UVW unwrapingom malo ozbiljnije. Preko 15ak mapa iscrtanih u PS-u, uglavnom 1024x1024, neke su duplo vece. Sto se samog modela tice, nije nista preterano tezak za modelovanje, jer je simetrican i , kako bih rekao, pravolinijski. Tako da ste strane nije bilo vecih poteskoca... No da ne tupim, evo rendera pa da okitimo ovu nasu galeriju jos malo. ![]() Opet ova moja grunge pozadina, jeste bezveze ali glupo mi bilo da bude jednobojna... Nadam se da se model lepo vidi, pristojna je rezolucija: ![]() I jedan monster render 3500x933 gde se sve lepo vidi: ![]() |
![]() |
![]() |
Sledećih 5 korisnika se zahvaljuje korisniku uros@3D na korisnoj poruci: | ||
BlackBaron (9.2.2011), Highlander (16.1.2011), hr0nic (13.1.2011), markos807 (19.7.2011), morder (12.2.2011) |
![]() |
#1284 |
Veteran
|
![]()
Jako lep rad. Svaka cast. Vidi se da si se potrudio i iscimao oko tekstura a ni model i svetlo ne zaostaju. Lepse bi bilo da neki vojnik drzi taj RPG al boze moj
![]() Elem postoje stvari koje nisu lose al bih mogle da se poboljsaju kako bi mozda malcice vise otisao ka realizam. Ta zelena mina ili raketa kako se vec zove, njena tekstura izgleda previse cisto i jednostavno. Znam da si vec rekao da to tako treba da bude ali sa nekog estetskog stanovista mogao bi dodati neke blage varijacije u boji te zelene kao neki ostatak od nekog ulja kojim je ta raketa bila premazana nekad u proslosti pa nije 100% ociscena od toga. Isto tako nesto masno bi moglo da se javi u coskovima kao i prljavstina i prasina. Sada po meni izgleda vestacki zato sto asocira da je ta granata bila negde ili da je ostecena prilikom transporta sto bi navuklo prasinu ili da je bila u nekoj vrsti akcije a opet nema nekih drugih informacija kao sto je prasina ili nesto slicno sto bi ispratilo pozadinsku pricu iliti istoriju tog objekta. Vec na ovim crnim delovima iza imas nekih blagih varijacija pored tog ostecenja sto daje neki utisak da to tu pripada i da taj objekat ima istoriju. I generalno mislim da je taj crni metal pozadi jako bolje odradjen od te mine sto se tice tekstura. Takodje ni drska ne zaostaje. Drveni deo jeste lep i lep je taj bampic sad na pravim puskama nije toliko izrazen bar ne na onima koje sam ja drzao ali lepo ga je videti jer daje neki pozitivan utisak. Drvo samo po sebi naravno kao i svaki drugi objekat hvata prljavstinu na mestima gde se sastaju dva objekta, rupama i slicno. Dosta je primetno bas kod drveta to zatamnjenje u tim delovima jer drvo postaje tamnije i cak mozda saturisanije. To si mozda mogao da izvuces sa bejkovanom AO mapom pa ili da preklopis na multiply ili da je koristis kao masku za paint tih delova. Ali generalno sto se tice svega svuda fali malko prasine u udubljenjima ili nekog grime-a sto bi rekli. Druga velika stvar koja bi mogla da se unapredi je refleksija. Metal, bojeni metal i takve povrsine uvek imaju refleksiju. Cak bi se moglo reci da refleksija "prodaje" metal. Naravno treba paziti kako se upotrebljava. Na primer delovi ko sto je ta zelena mina ili kako se vec zove obicno imaju neku blurovanu refleksiju mozda 30% to se vec treba igrati sa tim parametrima i videti sta odgovara. Takodje kad se korsti refleksija obavezno staviti neku hdri mapu da bi imalo sta da se reflektuje. Generalno sta bi moglo da poboljsa rad je taj neki nivo grime-a i occlusion-a na teksturi i neka refleksijica. U svakom slucaju odlican rad. Puno pozdrava! ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku DarkNemos na korisnoj poruci: | ||
uros@3D (12.1.2011) |
![]() |
#1285 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Ima refleksije i tacno je na 30% kao sto si i rekao i tacno sam stavio HDR mapu al' valjda zbog mapiranja ili cega vec ta refleksija se ne vidi korektno. Nisam imao zivaca da se s tim bakcem, te sam ga ostavio tako. To je ono sto meni licno najvise smeta.
![]() Inace hvala na ovakvom komentaru, prijatno sam se obradovao kad sam video, setio sam se starih vremena kad smo aktivno ovde rostiljali ti, ja, bobi, 3dmanijak itd itd. Steta sto ovaj deo foruma vise nije toliko posecen. ![]() Za sad cu se pauzirati malo sa maxom, al' sledeci model ce verovatno biti isto neko oruzje te cu se onda pozabaviti malo i tim refleksijama i jos nekim detaljcicima. Pozdrav ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 |
information junkie
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 |
information junkie
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1288 |
Član
Član od: 16.11.2005.
Lokacija: Smederevo
Poruke: 257
Zahvalnice: 128
Zahvaljeno 414 puta na 91 poruka
|
![]()
evo nesto od danas, poceo sam da vezbam malo karaktere, pa dobio neku idejicu, i eto rada
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku hr0nic na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#1289 |
Starosedelac
Član od: 13.3.2006.
Lokacija: 0,0,0
Poruke: 2.696
Zahvalnice: 1.691
Zahvaljeno 704 puta na 490 poruka
|
![]()
Hehe kul je skroz, nije mi bas simpatican lik, deluje prevrtljivo
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku galebns na korisnoj poruci: | ||
hr0nic (27.1.2011) |
![]() |
#1290 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku uros@3D na korisnoj poruci: | ||
MladenIsakovic (12.2.2011) |
![]() |
#1291 |
Starosedelac
Član od: 13.3.2006.
Lokacija: 0,0,0
Poruke: 2.696
Zahvalnice: 1.691
Zahvaljeno 704 puta na 490 poruka
|
![]()
Fino izgleda
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku galebns na korisnoj poruci: | ||
uros@3D (7.2.2011) |
![]() |
#1292 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Mislis na ovu ivicu desno ili generalno da treba vise da sljasti?
![]() EDIT: Update-ovano. Nov layer sa oblacima, renderovan u maxu, bacio u PS i malo glow-a da simulira odbijanje svetlosti. Nisam nesto obracao paznju na to... ![]() ![]() Poslednja ispravka: uros@3D (7.2.2011 u 21:24) |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku uros@3D na korisnoj poruci: | ||
hr0nic (8.2.2011) |
![]() |
#1293 |
Starosedelac
Član od: 13.3.2006.
Lokacija: 0,0,0
Poruke: 2.696
Zahvalnice: 1.691
Zahvaljeno 704 puta na 490 poruka
|
![]()
Ee to sad je mnogo bolje
![]() Sad dodaj neku svemirsku stanicu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 |
Član
Član od: 16.11.2005.
Lokacija: Smederevo
Poruke: 257
Zahvalnice: 128
Zahvaljeno 414 puta na 91 poruka
|
![]()
stvarno, kako bi stanica tu legla i jos gomila otpada oko nje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1295 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Nije mi bas to bilo na umu al' svidja mi se ta ideja sa otpadom, jos da ih onako razbacam u luk pod dejstvom gravitacije kao.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1296 |
Član
|
![]()
Zdravo svima evo i ja sam resio da se jaivim i postavim par radova koji su radjeni u Blender 2.5. Trenutno iam jedan rad zavrsen dok ostali su samo modeli. Tako da za druge radove cete morati malo da sacekate dok se ne zavrse, za sada samo ovaj rad iam da pokazem.
U pitanju je kuca Pink Palace iz crtaca "Coraline" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Poslednja ispravka: morder (12.2.2011 u 13:41) |
![]() |
![]() |
Sledećih 17 korisnika se zahvaljuje korisniku morder na korisnoj poruci: | ||
Aljosa (13.2.2011), bela lampa (12.2.2011), BlackBaron (13.2.2011), bokela (15.2.2011), EclipsE (12.2.2011), galebns (12.2.2011), hr0nic (12.2.2011), JJ92 (14.2.2011), markos807 (19.7.2011), Milos_SD (21.2.2011), miša topola (12.2.2011), Radiant (6.3.2011), Remi_Gaillard (12.2.2011), RUSuper (13.2.2011), Sh0m1 (13.2.2011), uros@3D (12.2.2011), ZoNi (21.2.2011) |
![]() |
#1297 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Kako je dooobro
![]() Svaka čast ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 |
Član
Član od: 16.11.2005.
Lokacija: Smederevo
Poruke: 257
Zahvalnice: 128
Zahvaljeno 414 puta na 91 poruka
|
![]()
svaka cast mordere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1299 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Jos jednom da pohvalim, odlican rad.
![]() Zivnuo nam malo podforum, jeeej ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 |
Član
Član od: 16.11.2005.
Lokacija: Smederevo
Poruke: 257
Zahvalnice: 128
Zahvaljeno 414 puta na 91 poruka
|
![]()
i treba da zivne, da vide ljudi da se ipak nesto radi
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Početnički 3D radovi - galerija (WIP, tutorijali) | kinteC | 3D radovi | 2054 | 22.10.2021 19:14 |