![]() |
![]() |
|
3D radovi Radovi korisnika iz oblasti 3D grafike, kao i video radovi... |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Član
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Evo... kao shto sam rekao, pocheo sam da radim ovaj rad na temu ochuvanje zhivotne okoline- Isengard
![]() ![]() ![]() ![]() Evo shta sam za sada uradio, polako idem, imam vremena do Decembra ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Član
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Evo ga josh jedan objekat- nekakva skela. Sakrio sam ovaj veliki tochak da bi se lepo videla.
![]() Ovo je plan: napravicu josh ovih objekata , neke kule, josh rupa... itd itd. Ovo ce se sve videti iz daljine, tako da nema potrebe da ih detaljno modelujem. Pitanje: jel ce mi biti potrebno da detaljnije pravim ove jame (rupe), ili ce ih tekstura pokriti? Ovolika ce da bude otprilike rezolucija ovog dela> ![]() Poslednja ispravka: mix_ts (9.8.2007 u 21:06) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]()
Super WIP.
Detalji u modelingu već briljiraju. Imaš li tačno plan šta će koliko da se vidi? Što se tiče rupe, mislim da ti je bolje sa teksturom da pozavršiš sve što možeš. Ne znam kako radiš, ali meni je uvek bilo zgodnije da nakon što završim model, da ga odmah teksturišem, čisto da bih se odmorio od modelovanja, a i da mi ne bude smorno kad treba sve odjednom da teksturišem. Ali, svako ima svoj pristup. ![]() E da, bilo bi cool da napraviš kratku animaciju nekog stabla koje se ruši, ako te ne mrzi. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ponosni Eipixovac :)
|
![]()
super super WIP...
samo da te upozorim - broj pazljivo poligone... ako dodjes do milion - dalje se dobro pazi... ja sam ono moje doshao do 6, i jedva sam preziveo to... inace ovo ti je kul ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Član
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Hvala na komentarima.
@Bobi: To moram da uradim teksturama, naravno, ali se malo plashim teksturisanja, prazan mi je komp (caletov, moj je +RIP+), nemam nishta sem 3ds8 i vray. Obichno i ja posle svakog modela ga istekturishem, ali videcemo kako je sad. A videce se otprilike kao na trecoj slici, mozhda i malo vece, za one sa velikom rezolucijom. E, da, dim cu da radim sa FumeFX. @3dM@niak: Brojim, brojim, ne brinem se toliko za poligonchice... kad mi stigne komp imace RAM-a i za komshije ![]() novi model, btw> katapult ![]() ![]() P.S. Moram da se zahvalim Bobiju zato shto je postavio link za tutorial na nekom forumu (ne mogu da se setim gde, ovde ili na DZ) o Primary, Secondary, i Tertiary Shapes teoriji. Poslednja ispravka: mix_ts (10.8.2007 u 1:16) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
@3dManijak Pogledaj ovu sliku... U pitanju je jedna scena... Autor kaze da ima 2.333 biliona poligona... ![]() Ja kad sam video umalo nisam pao u nesvest al kad ono medjutim... postoji fora za to... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ponosni Eipixovac :)
|
![]()
paz vako, mozes ti na 64bitnom sistemu da imas neogranicenu prakticno virtuelnu memoriju, pa da ga pustis, on godinu dana renda hard disk, i na kraju ispljune ovo... ako ima neka druga fora - ne znam... mozda sto su sve instance? ne znam
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() E sad neznam dal to samo moze vray... U svakom slucaju procitaj.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ponosni Eipixovac :)
|
![]()
super. ako je u planu da se u Isengard-u napravi napad klonova
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Član
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
@DarkNemos: Znao sam za ovaj tutorial, ali hvala u svakom sluchaju.
Kako da vidim koliko imam poligona trenutno na sceni (ukupno)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
|
![]()
Naravno da moze i Bez V-raya. Konsultuj Help za kako
![]() @Mix-ts Ovaj - Gde nadje taj trebuchet u Isengardu? Inache - odlichan izbor. Ako izgurash ovo do kraja, svaka chast ![]() Imash li josh referenci, ili koristish samo ono sto se vidi u filmu ? P.S - lupi 7 i pojavice za viewport stats. A Isto tako pri renderingu imash "Scene statistics"..... P.P.S - Reche nemash teksture. Imash li mozda BFME? Poslednja ispravka: nesonjacc (10.8.2007 u 11:50) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Član
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
@nesonjacc: Hvala. Znam, imace posla dosta, ali raspust je, ima vremena. Imam neke reference, ali to su uglavnom skrinshotovi iz filma. Imam originalan produzheni deo, ali nije kod mene, tako da sam i te skrinove sa neta skinuo. Postoje i neke skice, ali uopshte ne liche na ovo.
Kako da vidim koliko imam poligona u celoj sceni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Ili lupi 7 (na tastaturi).... pa ces u svakom trenutku u viewportu imati broj poligona... ![]() P.S - Za najbolje reference nabavi igru BFME( battle for middle earth). Odatle mozes i da iscupash neophodne texture.... Poslednja ispravka: nesonjacc (10.8.2007 u 13:09) |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku nesonjacc na korisnoj poruci: | ||
mix_ts (10.8.2007) |
![]() |
#14 |
Član
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
To mi je omiljena igra, ali mi je komp u kvaru
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]()
U utilities imaš poligon counter (prvo klikni na more) i moći ćeš da vidiš broj poligona i na selektovanom objektu i za ukupan broj objekta.
Sad sam na poslu... kad dođem kući, okačiću ti neke teksture za koje mislim da će da ti budu od koristi. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku bobi na korisnoj poruci: | ||
mix_ts (10.8.2007) |
![]() |
#17 |
Član
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Hvala za to. Napravio sam i kulu i spojio je sa onim delom. Potrebni su mi sad i neki veci objekti zato shto je kamera udaljena (zbog toga sam i napravio kulu)
![]() Katapult cu da skinem, samo sam hteo da vidim kako izgleda ---------------------------------- i kamera iz daleka: ![]() ---------------------------------- Ovako ce otprilike da izgleda scena, samo shto ce da ima vishe modela i raznovrsnosti, onaj veliki zid, i Orthank kulu i dim: ![]() Poslednja ispravka: mix_ts (10.8.2007 u 14:08) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
|
![]()
Uhu. Prilicno si komplikovan zadatak dao sebi .
![]() Pa bih ti predlozio sledece. Radi Pametno ![]() Tj... za planiranje kamere koristi neke osnovne objekte( kutije...etc..), Da bi mogao najbolje da postavish objekte na svojoj sceni, I da bi unapred znao sta ce sve biti tu... Takodje - Za scenu te kompleksnosti - Ozbiljno bi trebalo da razmotrizh composite..( photoshop ti je najbolji prijatelj...). - Dok single render u ovom sluchaju moze lako da ti se obije o glavu ![]() My 2 cents.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Veteran
|
![]()
Samo da dodam... valjda nisam promasio da procitam da je neko rekao...
Onde gde ti pise perspective u viewportu, desni klik pa show statistic... tako ja uvek kontrolisem broj poligona koji mi je u sceni... naravno to mozes na svakom od viewportova... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]()
I ja bih ti predložio isto što i nesonjacc.
Tačnije preklinjem te da odmah postaviš kameru (ili kamere) gde treba i da postaviš obične primitive i isplaniraj svaki objekat, da se ne zezneš kao ja 1000 puta do sada. A za compositing ne slušaj ga. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|