Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Grafički softver i radovi > 3D radovi
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

3D radovi Radovi korisnika iz oblasti 3D grafike, kao i video radovi...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 9.8.2007, 8:54   #1
mix_ts
Član
 
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Određen forumom [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Evo... kao shto sam rekao, pocheo sam da radim ovaj rad na temu ochuvanje zhivotne okoline- Isengard ?!? Kakve veze ima Isenard i zagadjenje vazduha??? Pa, ima! Gledali ste film, spaljuju shume, sva ona mehanizacija i alhemija ( i genetika ), zagadjuju prirodu. Polako modelujem, od jame do jame, pa cu onda onaj veliki zid, pa na kraju Orthanc kulu. Ne pokushavam da napravim modele koji su "isti" kao na fimlu, ali ne mogu ni da se odaljim mnogo, jer zna se kako treba da izgledaju

Evo shta sam za sada uradio, polako idem, imam vremena do Decembra .
mix_ts je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.8.2007, 20:59   #2
mix_ts
Član
 
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Evo ga josh jedan objekat- nekakva skela. Sakrio sam ovaj veliki tochak da bi se lepo videla.



Ovo je plan: napravicu josh ovih objekata , neke kule, josh rupa... itd itd. Ovo ce se sve videti iz daljine, tako da nema potrebe da ih detaljno modelujem.
Pitanje: jel ce mi biti potrebno da detaljnije pravim ove jame (rupe), ili ce ih tekstura pokriti? Ovolika ce da bude otprilike rezolucija ovog dela>

Poslednja ispravka: mix_ts (9.8.2007 u 21:06)
mix_ts je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.8.2007, 21:50   #3
bobi
Deo inventara foruma
 
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Super WIP.
Detalji u modelingu već briljiraju. Imaš li tačno plan šta će koliko da se vidi?
Što se tiče rupe, mislim da ti je bolje sa teksturom da pozavršiš sve što možeš.
Ne znam kako radiš, ali meni je uvek bilo zgodnije da nakon što završim model, da ga odmah teksturišem, čisto da bih se odmorio od modelovanja, a i da mi ne bude smorno kad treba sve odjednom da teksturišem.
Ali, svako ima svoj pristup.

E da, bilo bi cool da napraviš kratku animaciju nekog stabla koje se ruši, ako te ne mrzi.
bobi je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.8.2007, 22:06   #4
3dM@niak
Ponosni Eipixovac :)
 
Član od: 2.12.2005.
Lokacija: Ludnica... Opet :( :( :(
Poruke: 1.212
Zahvalnice: 72
Zahvaljeno 80 puta na 52 poruka
Slanje poruke preko Yahooa korisniku 3dM@niak
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

super super WIP...
samo da te upozorim - broj pazljivo poligone...
ako dodjes do milion - dalje se dobro pazi... ja sam ono moje doshao do 6, i jedva sam preziveo to... inace ovo ti je kul samo se drzi tog nekog polycounta - i super ce ti ici
3dM@niak je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.8.2007, 22:53   #5
mix_ts
Član
 
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Hvala na komentarima.
@Bobi: To moram da uradim teksturama, naravno, ali se malo plashim teksturisanja, prazan mi je komp (caletov, moj je +RIP+), nemam nishta sem 3ds8 i vray. Obichno i ja posle svakog modela ga istekturishem, ali videcemo kako je sad. A videce se otprilike kao na trecoj slici, mozhda i malo vece, za one sa velikom rezolucijom. E, da, dim cu da radim sa FumeFX.
@3dM@niak: Brojim, brojim, ne brinem se toliko za poligonchice... kad mi stigne komp imace RAM-a i za komshije . Nego kako da vidim tachno koliko ima poligona? Ja sam do sad na broj 7, ali to je za objekat na kojem radim?

novi model, btw> katapult


P.S. Moram da se zahvalim Bobiju zato shto je postavio link za tutorial na nekom forumu (ne mogu da se setim gde, ovde ili na DZ) o Primary, Secondary, i Tertiary Shapes teoriji.

Poslednja ispravka: mix_ts (10.8.2007 u 1:16)
mix_ts je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 1:22   #6
DarkNemos
Veteran
 
Član od: 14.3.2007.
Lokacija: Dark Corners of Earth
Poruke: 1.179
Zahvalnice: 191
Zahvaljeno 208 puta na 123 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku DarkNemos Slanje poruke preko Skypea korisniku DarkNemos
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Citat:
3dM@niak kaže: Pregled poruke
super super WIP...
samo da te upozorim - broj pazljivo poligone...
ako dodjes do milion - dalje se dobro pazi... ja sam ono moje doshao do 6, i jedva sam preziveo to... inace ovo ti je kul samo se drzi tog nekog polycounta - i super ce ti ici
offtropic

@3dManijak


Pogledaj ovu sliku...

U pitanju je jedna scena... Autor kaze da ima 2.333 biliona poligona... Sve je to jedna scena, bez kompozitinga sa full modelima i max sazvakao bez muke... Pa ti vidi sta sve moze max... Radjeno na jednom kompu...

Ja kad sam video umalo nisam pao u nesvest al kad ono medjutim... postoji fora za to... tako da svacija masina moze da podnese toliko poligona
DarkNemos je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 1:52   #7
3dM@niak
Ponosni Eipixovac :)
 
Član od: 2.12.2005.
Lokacija: Ludnica... Opet :( :( :(
Poruke: 1.212
Zahvalnice: 72
Zahvaljeno 80 puta na 52 poruka
Slanje poruke preko Yahooa korisniku 3dM@niak
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

paz vako, mozes ti na 64bitnom sistemu da imas neogranicenu prakticno virtuelnu memoriju, pa da ga pustis, on godinu dana renda hard disk, i na kraju ispljune ovo... ako ima neka druga fora - ne znam... mozda sto su sve instance? ne znam
3dM@niak je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 2:17   #8
DarkNemos
Veteran
 
Član od: 14.3.2007.
Lokacija: Dark Corners of Earth
Poruke: 1.179
Zahvalnice: 191
Zahvaljeno 208 puta na 123 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku DarkNemos Slanje poruke preko Skypea korisniku DarkNemos
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Citat:
3dM@niak kaže: Pregled poruke
paz vako, mozes ti na 64bitnom sistemu da imas neogranicenu prakticno virtuelnu memoriju, pa da ga pustis, on godinu dana renda hard disk, i na kraju ispljune ovo... ako ima neka druga fora - ne znam... mozda sto su sve instance? ne znam
Klik do prosvetljenja

E sad neznam dal to samo moze vray...

U svakom slucaju procitaj....
DarkNemos je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 2:25   #9
3dM@niak
Ponosni Eipixovac :)
 
Član od: 2.12.2005.
Lokacija: Ludnica... Opet :( :( :(
Poruke: 1.212
Zahvalnice: 72
Zahvaljeno 80 puta na 52 poruka
Slanje poruke preko Yahooa korisniku 3dM@niak
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

super. ako je u planu da se u Isengard-u napravi napad klonova :P super fora, u svakom slucaju
3dM@niak je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 11:30   #10
mix_ts
Član
 
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

@DarkNemos: Znao sam za ovaj tutorial, ali hvala u svakom sluchaju.
Kako da vidim koliko imam poligona trenutno na sceni (ukupno)?
mix_ts je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 11:43   #11
nesonjacc
Veteran
 
Član od: 9.12.2005.
Lokacija: Neo Zeon
Poruke: 906
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 50 puta na 32 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku nesonjacc
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Citat:
DarkNemos kaže: Pregled poruke
E sad neznam dal to samo moze vray...
Naravno da moze i Bez V-raya. Konsultuj Help za kako

@Mix-ts

Ovaj - Gde nadje taj trebuchet u Isengardu?


Inache - odlichan izbor. Ako izgurash ovo do kraja, svaka chast . Dodushe ima tu posla samo tako....

Imash li josh referenci, ili koristish samo ono sto se vidi u filmu ?

P.S - lupi 7 i pojavice za viewport stats. A Isto tako pri renderingu imash "Scene statistics".....
P.P.S - Reche nemash teksture. Imash li mozda BFME?

Poslednja ispravka: nesonjacc (10.8.2007 u 11:50)
nesonjacc je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 11:52   #12
mix_ts
Član
 
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

@nesonjacc: Hvala. Znam, imace posla dosta, ali raspust je, ima vremena. Imam neke reference, ali to su uglavnom skrinshotovi iz filma. Imam originalan produzheni deo, ali nije kod mene, tako da sam i te skrinove sa neta skinuo. Postoje i neke skice, ali uopshte ne liche na ovo.
Kako da vidim koliko imam poligona u celoj sceni?
mix_ts je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 12:56   #13
nesonjacc
Veteran
 
Član od: 9.12.2005.
Lokacija: Neo Zeon
Poruke: 906
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 50 puta na 32 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku nesonjacc
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Citat:
nesonjacc kaže: Pregled poruke

P.S - lupi 7 i pojavice za viewport stats. A Isto tako pri renderingu imash "Scene statistics".....
"Scene statistics" - F9 - pa Pause... pa pogledaj....(faces)

Ili lupi 7 (na tastaturi).... pa ces u svakom trenutku u viewportu imati broj poligona...




P.S - Za najbolje reference nabavi igru BFME( battle for middle earth). Odatle mozes i da iscupash neophodne texture....

Poslednja ispravka: nesonjacc (10.8.2007 u 13:09)
nesonjacc je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku nesonjacc na korisnoj poruci:
mix_ts (10.8.2007)
Stara 10.8.2007, 13:10   #14
mix_ts
Član
 
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

To mi je omiljena igra, ali mi je komp u kvaru . Za sedam sam znao, ali on pokazuje samo ono shto je selektovano. THX
mix_ts je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 13:20   #15
bobi
Deo inventara foruma
 
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

U utilities imaš poligon counter (prvo klikni na more) i moći ćeš da vidiš broj poligona i na selektovanom objektu i za ukupan broj objekta.

Sad sam na poslu... kad dođem kući, okačiću ti neke teksture za koje mislim da će da ti budu od koristi.
bobi je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku bobi na korisnoj poruci:
mix_ts (10.8.2007)
Stara 10.8.2007, 13:20   #16
nesonjacc
Veteran
 
Član od: 9.12.2005.
Lokacija: Neo Zeon
Poruke: 906
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 50 puta na 32 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku nesonjacc
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Citat:
mix_ts kaže: Pregled poruke
. Za sedam sam znao, ali on pokazuje samo ono shto je selektovano. THX
uu R9 broji sve

Inache postoji josh jedan nachin.

Utility panel -> Configure button sets( pa pronadji polygon counter.) R7 ima ovo. Nisam siguran za 8, ali 9 nema



:Edit - Bobi lol - U isto vreme
nesonjacc je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku nesonjacc na korisnoj poruci:
mix_ts (10.8.2007)
Stara 10.8.2007, 13:33   #17
mix_ts
Član
 
Član od: 20.1.2007.
Poruke: 69
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Hvala za to. Napravio sam i kulu i spojio je sa onim delom. Potrebni su mi sad i neki veci objekti zato shto je kamera udaljena (zbog toga sam i napravio kulu)

Katapult cu da skinem, samo sam hteo da vidim kako izgleda
----------------------------------
i kamera iz daleka:

----------------------------------
Ovako ce otprilike da izgleda scena, samo shto ce da ima vishe modela i raznovrsnosti, onaj veliki zid, i Orthank kulu i dim:

Poslednja ispravka: mix_ts (10.8.2007 u 14:08)
mix_ts je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 14:28   #18
nesonjacc
Veteran
 
Član od: 9.12.2005.
Lokacija: Neo Zeon
Poruke: 906
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 50 puta na 32 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku nesonjacc
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Uhu. Prilicno si komplikovan zadatak dao sebi . .(wideshot...)

Pa bih ti predlozio sledece. Radi Pametno . Odredi prvo poziciju kamere, pa radi shodno tome....(odnosno samo ono sto kamera vidi.)...

Tj... za planiranje kamere koristi neke osnovne objekte( kutije...etc..), Da bi mogao najbolje da postavish objekte na svojoj sceni, I da bi unapred znao sta ce sve biti tu...
Takodje - Za scenu te kompleksnosti - Ozbiljno bi trebalo da razmotrizh composite..( photoshop ti je najbolji prijatelj...). - Dok single render u ovom sluchaju moze lako da ti se obije o glavu ....(jer nije u pitanju samo RAW MODELING )

My 2 cents....
nesonjacc je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 15:13   #19
DarkNemos
Veteran
 
Član od: 14.3.2007.
Lokacija: Dark Corners of Earth
Poruke: 1.179
Zahvalnice: 191
Zahvaljeno 208 puta na 123 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku DarkNemos Slanje poruke preko Skypea korisniku DarkNemos
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

Samo da dodam... valjda nisam promasio da procitam da je neko rekao...

Onde gde ti pise perspective u viewportu, desni klik pa show statistic... tako ja uvek kontrolisem broj poligona koji mi je u sceni... naravno to mozes na svakom od viewportova...
DarkNemos je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.8.2007, 16:45   #20
bobi
Deo inventara foruma
 
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
Određen forumom Re: [WIP] 6sk-wp kontest - Isengard

I ja bih ti predložio isto što i nesonjacc.
Tačnije preklinjem te da odmah postaviš kameru (ili kamere) gde treba i da postaviš obične primitive i isplaniraj svaki objekat, da se ne zezneš kao ja 1000 puta do sada.

A za compositing ne slušaj ga.
bobi je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno



Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 21:34.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com