Prikaz jedne poruke
Stara 6.2.2008, 9:56   #10
Stevvan
Veteran
 
Član od: 17.12.2005.
Lokacija: Zarkovo, Beograd
Poruke: 1.114
Zahvalnice: 97
Zahvaljeno 179 puta na 104 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Stevvan Slanje poruke preko Skypea korisniku Stevvan
Određen forumom Re: objasnjenja pocetniku

Citat:
marko river kaže: Pregled poruke
Na kraju: ne pocinje se od pravljenja malih igara vec od programiranja malih matematickih problema. Posle ucite komplikovanije stvari, drzite se C++ bar u narednih par decenija i polako pokusavajte sami da napravite neku igru koja radi. Za pocetak neka bude i u tekstualnom rezimu bez animiranja i vremena. Ukoliko neko zeli da krene polako da razvija neki FPS jer je mlad i ima vremena, moje skromno misljenje je da gresi. Bolje pravite male igre jer cete tako nauciti milion sitnih stvari. Tacno je da je razlicito programiranje za 2D i 3D, ali ne svodi se sve na to, ni izbliza. Radite, 'eb**a, nema vam druge
Sa ovim se delimicno slazem. Ne znam sto svi zapinjete za c++? Par decenija? WTF? Pravljenje igara je danas postala industraja, tako da onom kome je namera da sedi u nekom timu gde ima jos 20 takvih programera i kucka ono sto mu se kaze, da bi napravio full featured FPS koji je tu da bi promovisao novi hardware, neka slobodno ide napred. Medjutim, zar nije bolje biti nezavisni developer? Pre svega sto ces sam moci da upotrebis svoju kreativnost, tj. sto ces moci da napravis nesto inovativno i drugacije, mislices svojom glavom... Ne znaci da ces zbog toga zaraditi puno novca, ali mnoge casual igre danas ostaju duze na kompjuterima od pojedinih AAA naslova Kako se ono kaze: "Bitno je da igra ima dusu" Sto se tice matematike i fizike, ona moze biti veliki problem za one koji je znaju, dakle ne treba da pricam o onima koji je ne znaju Ali to nije razlog da se igre ne prave. Uostalom ne zahtevaju sve igre fiziku. Danas ima veliki broj puzzle igara (raznoraznih slagalica, igara za decu) koje se prodaju po solidnoj ceni. Sa druge strane ima odlicnih engine-a za fiziku koji su besplatni ili open source (npr. Chipmunk za 2d) koji se mogu savladati. Naravno ovo ne znaci da ne treba da ucite matematiku, jer ona uvek zatreba Dalje, sto se tice programskih jezika, moj savet je da se krene sa python programskim jezikom. Pre svega sto je rad u njemu jednostavan i brz, i ostavlja programeru da se usresredi direktno na problem a ne na sintaxu jezika (onaj ko je imao ranija iskustva sa programiranjem, sintaxu python-a moze nauciti za nedelju dana). Cak i kada vam zatreba vise brzine za igru, postoji hibridni jezik pyrex, koji je mesavina pythona i c-a, i odlican je za pisanje klasa i f-ja koje ce te koristiti u pythonu. Tu je svakako i psyco, koji se veoma jednostavno koristi (u 2 linije koda). Ja u python-u radim oko 2 godine ako ne i vise i jos nisam naisao na nesto sto bi mi predstavljalo neki problem koji ne mogu resiti zbog samog jezika.
Stevvan je offline   Odgovor sa citatom ove poruke