Re: Ghost of Tsushima
Ima problem kao sve igre ovog tipa sto sporedni sardzaj razvodnjava glavni.
Sporednjaci nisu ni blizu klasicnog filera donesi odnesi, skupi 3 ,nadji 5 ali opet nemaju snagu da te nateraju da se povezes sa likovima i radnjom koliko bi zeleli.
Za sada koliko vidim a jos sam u prvom cinu ni do pola , (ali vec 5,6 glavnih i preko 10-12 sporednih plus 10ak lokacija za oslobadjanje ) glavni su daleko filmskiji i daleko bolja drama .Bas ko dobar film. To nestane u moru dobrog ali ne na istom nivou sadrzaja .
Od ovakvih igara jedino je za sada Witcher 3 uspeo da prebrodi to. Da uveze sporedne i glavne aktivnosti kroz likove, kroz glavni lik, svet i sve ostalo na taj nacin da emotivno uvuce igraca bez obzira da li se neki NPC pojavljuje u jednom kvestu ostaje upamcen. Delom sto nije bilo kalkulacija ni rezervi nego su pisci oslobodili ruku .
Cak i RDR2 nije to resio ni blizu kao W3.
|