@Child of Bodom.
Zasto ne bi koristio malo cesce bitmape. Oni procedurali koje koristis (poput celurara na vojnickom slemu) ne deluju nimalo dobro.
Znaci, vezbaj modelovanje i teksturisanje, pa cemo posle da se bacimo na svetlo.
@Stevan
E, meni se dojmi ova tvoja animacija. Naravno ima tu gresaka u samoj animaciji, ali poredpostavljam da si toga svestan.
Sto se tice terena, ja bih ti predlozio da ostane ovakav, sa ponekim dodacima.
Vidis, cela atmosfera me asocira na neku postapokalipticnu buducnost, i (nemam pojma sto) na neki basket, na neku kosarku (

).
Znaci mislim da bi ladno leglo da onaj beton bude deo nekog terena za basket, dok se u pozadini vidi polomljen kosarkaski kos i neka burad i automobili koji gore, zatim iskrivljene zice od ograde i po koja izgorela limarija razbacana.
@Higlinder
Svidja mi se taj tvoj precizan modeling.
Samo... kamo ga neki isteksturisani model?